woensdag 18 augustus 2010

Every kid I know in the world knows fuck

Een gevallen engel huilt met duisternis in haar ogen. Ze is voor mij een mysterie. Ik weet niet wie haar idool is of hoe ze lakens plooit. Ik brand en ik brand eeuwig. Ik smelt langzaam weg

Los van alle gejatte wartaal gaf ik een cd'tje aan Pisblom ook al ken ik haar nauwelijks. Wanneer we elkaar ontmoeten, ben ik dronken en zeg ik gemene dingen. Desondanks had ze een complimentje over voor mijn mixtape madness-project. Ik doe het voor de complimentjes, Jim. Mijn antwoord luidde Crazy mofo assassin turkey bird. Ik geef altijd foute antwoorden.

  1. Mitsoobishy Jacson - Intro / Open Cousin Ewald Up. Die Ewald eh. Dat is nog al eens een kerel. Daar kunt ge mee lachen.
  2. Scraps Of Tape - Pickpockets Vow.
  3. Sage Francis - Slow Down Gandhi. Mensen met wie ik graag eens een Bicky Burger zou eten: Mahatma Gandhi, Michel Vandenbosch en Stijn Meuris. (Klik!)
  4. Dret & Krulle - Verder. (Klik!)
  5. Sway - This Is My Demo. Dat komt goed uit, dit is mijn mixtape. (Klik!)
  6. The Books - The Story Of Hip-Hop. (Klik!)
  7. Extreme - Play With Me. Make air guitar, not war! (Klik!)
  8. Whitesnake - Here I Go Again. (Klik!)
  9. Vandenberg - Burning Heart. (Klik!)
  10. Jetty Gitari & Ray Franky - Een Briefje In Plaats Van Een Roos.
  11. Will Tura - Heimwee Naar Huis.
  12. Kloot Per W - Blue Velvet.
  13. Fun Boy Three - The Lunatics (Have Taken Over The Asylum). Zo gaat het er altijd aan toe op de Veto-redactie. (Klik!)
  14. T.C. Matic - Les Zazous (Alternate Take).
  15. Marc Ribot's Ceramic Dog - Break On Through. (Klik!)
  16. The Dickies - Paranoid. (Klik!)
  17. The Housemartins - The Mighty Ship. Also known as dat liedje van Buiten De Zone. (Klik!)
  18. Ray Charles - One Mint Julep.
  19. Morris Day & The Time - Jungle Love. Jay en Silent Bob zijn hier zot van. Wie ben ik om hen tegen te spreken? (Klik!)
Dat er veel liedjes bij zitten waar ik weinig over te zeggen heb, betekent dat het goed is dat de zomer bijna voorbij is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten